Nechte se odměnit za váš nákup. Věrní zákazníci jsou pro nás to nejcennější, a proto odměňujeme registrované zákazníky, kteří se k nám vracejí.

Výměna a vrácení

Je nám to jasné. Občas něco nesedí. Obdrželi jste z našeho internetového obchodu zboží špatně zvolené velikosti, barvy nebo prostě jen neodpovídá Vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit během zákonné lhůty od data jeho převzetí.

Protokol vám byl zaslán emailem v příloze emailu s potvrzením objednávky.
Případně si ho můžete stáhnout:

Reklamační protokol a Odstoupení od kupní smlouvy

Zboží, které vracíte nebo si přejete vyměnit můžete vrátit dvěma způsoby.

  1. Zaneste osobně s vyplněným protokolem pro vrácení zboží na náš kamenný obchod v Hradci Králové.

  2. Zašlete dopravcem na adresu našeho kamenného obchodu nebo na výdejní místa Zásilkovny či GLS spolu s vyplněným protokolem pro vrácení zboží.               

    ZASÍLÁNÍ NA ADRESU

    ŽIJ NABOSO
    VIVOBAREFOOT Concept Store Hradec Králové                

    tř. Edvarda Beneše 1797/1b
    Hradec Králové
    500 12
    Tel.: +420 608 881 484
    E-mail: info@zijnaboso.cz      

     


    ZASÍLÁNÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTA

    ZÁSILKOVNA:

    VIVOBAREFOOT CONCEPT STORE  
    tř. E. Beneše 1797/1b
    500 12
    Hradec Králové

    GLS Parcel Shop:
    Vivobarefoot Concept Store
    tř. E. Beneše 1797/1b
    500 12
    Hradec Králové


Nezapomeňte uvést naše telefonní číslo a email aby nás dopravce mohl kontaktovat při doručování zásilky!

Vždy když zboží posíláte zpět, prosíme nepřelepujte originální krabici ani na ni nepište! Vždy ji dejte ještě do dalšího přepravního obalu (balicí papír, igelitová taška, balicí fólie...).

Zboží prosím zašlete nenošené, nepoškozené, neznečištěné a v původní krabici/obalu (cedulky pošlete také zpět).

Chcete-li zboží vyměnit a mít jistotu v jeho dostupnosti. Určitě Vám doporučujeme nás předem kontaktovat. Zavolejte nám nebo napište předem e-mail, abychom vám požadované zboží zarezervovali. Informaci ohledně "Požadavku na výměnu" nezapomeňte také uvést do přiloženého protokolu (to slouží k urychlení výměny). 
Jakmile k nám dorazí zásilka se zbožím zpět, tak provedeme výměnu za požadované (rezervované) zboží a odešleme opět k vám.

Pokud si přejete zaslat kód pro zpětné zaslání prostřednictvím Zásilkovky kontaktujte nás emailem. Následně vám zašleme kód, který stačí na jakékoliv pobočce nahlásit. Obsluhující Vám vytiskne štítek, balík převezme a máte hotovo. Přijít můžete úplně bez koruny, my Vám z peněz za vrácené zboží následně odečteme 70Kč (80Kč Slovensko), nebo v případě výměny vystavíme fakturační doklad

V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne její hodnota objednávky pod částku, od které je zdarma. Bude následně cena dopravy započítána při dobropisování vráceného zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k nastaveným podmínkám a souvisejícím nákladům pochopitelný. Děkujeme!